2013. július 10., szerda

Louis's letter

Sziasztok! 
Íme a második kiegészítő rész. Jobbnak láttam külön írni a történetet és ezt. De nem fedek föl semmit előttetek :) Egyébként köszönöm az eddigi szavazatokat és mindent! Csak annyit kérek, ha elolvastátok: Pipáljatok alul! Köszönöm! :)


Harry!
Oké, szóval… Kérted, hogy legyek Veled őszinte. Hát, most az leszek. De kérlek, ne haragudj meg rám. Már az elején leszögezem –még mielőtt kitalálnál valami ostobaságot- hogy az én ötletem volt. Ja, és tegyél le minden éles eszközt, zárd be a fürdőszoba ajtót, aztán a kulcsot dobd el. Csak ne tegyél semmi kárt magadban, miközben olvasod a sorokat. Vagy miután végeztél vele.
Akkor kezdem az elején… Tudod, ismerlek, de nagyon. Tehát látom, hogy mikor van valami gond a lelkeddel, vagy csak úgy veled. Igen. Láttalak már a csúcson, mikor nagyon boldog voltál és sajnos láttalak már Téged akkor is, amikor nagyon a padlón élted az életedet.
Igyekezni fogok, hogy ne hagyjak ki semmit ebből a levélből, de biztosan lesz valami, ami utólag jut majd az eszembe. Nem baj.
Szóval… Tudod, Harry, most nagyon elkanyarodtam, de különös érzelmek vannak bennem, amelyeket nem igazán tudok hova tenni. A tervem az volt, hogy szépen lassan levezetem Neked, hogy mi a célom ezzel a levéllel, és, hogy most miért nem vagyok ott Nálad, de tulajdonképpen egy kérdésre adok most Neked választ. A Miért?-re.
Még New Yorkban történt. Már tudtam, hogy baj van. Vagyis, már mindenki tudta, hogy baj van. Igen, a kapcsolatotokkal. Nem mondom, hogy Harry! Te állat! Mert fölösleges. Tudom, hogy nem így akartad. De ha tudnád, hogy mennyit sírt az a lány! Miért? Azért mert hazudtál neki! Nem is egyszer! És nekünk is. Nekem is. Aztán, amikor még az elején megtörtént az első csókotok a parton, később jött Zayn, a megcsalások sorozata, a balhék, a pohár-törések, a hangos szeretkezések (ne kérdezd, de a falak vékonyak és a szobád Liam mellett van), aztán a szakítás. Már akkor tudtam, hogy elég eseménydús évünk lesz. De az, ahogy Cher kijött a lakosztály egyik szobájából, majd közölte, hogy vége a Charry és Styrooks párosnak mindent überelt. Na, nem azért, amit a mondandója tartalmazott, hanem ahogyan mondta. Hát ezért haragszom rá. Mert semmi nem volt az az elbúcsúzás! Szóval látva a kapcsolatotokat, és a végén egy ilyen minőségű bejelentés…
ÉS akkor ne beszéljek arról, hogy Eleanor négy hónapon keresztül titkolózott előttem! Mikor kérdeztem, hová megy, mindig elhittem. De kár volt. Majdnem szakítottunk Harry! Egy B betűn múlott! Mert mikor kimondta, akkor leesett, hogy mi ez az egész. Aztán valamivel később jöttünk rá, hogy létrejött az a Niall-Brooke páros. erről nem is említenék semmit. Gondolom, a média nem juttatta el hozzád a hírt? Nocsak, Harry. Szerinted véletlenül nem kaptunk napi lapot? Véletlenül szakadt szét mindig az az újság? Csak nézz szét a gardróbom egyik szekrényében. De nem bántani akarlak. Csak szeretném, ha tudnád, hogy már mindenki tudta, hogy Niall mit csinál, és, hogy mi történt a nyakláncával, mikor te még most fogod megtudni. Jogod van tudni az igazságot.
És én hülye! Mivel te vagy a legjobb barátom, és nem bírom elviselni, ha rossz passzban vagy, elmentem és megkerestem azokat a nyomorultakat. Nem akarom, hogy megszűnjön a barátságunk ezek miatt. Mármint ezek a dolgok miatt. Tudom, hogy Szereted. Vagyis, még mindig Szerelmes vagy. Tudom, hogy Ő számodra az igazi. Úgyhogy segíteni fogok. Azért, fájt amikor kétszínűnek neveztél. Ezért nem is ismerek rád. Tudd, teljesen megváltoztál. És, be kell valljam, a világunk teljesen más, mióta belekerült az életünkbe ez a rengetek balhé és kavarodás. Hát, gúnyos mosollyal írom ezt: Mocskos játék ez. És én is mocskos játéba keveredtem ez által. Megszereztem a telefonszámot. Ahol ők vannak, ott van Brooke is. Bár, lehet, hogy nem is ér semmit, mert tudom, hogy te is megszerezted, és megverted azt a szegény kis srácot. Ajj, mindjárt betelik a lap ez oldala is.  Remélem választ kaptál a Miért? Kérdéseidre. jobban mondva, már csak egy dolog járhat a fejedben: Hol van Louis? Nos. Erre nem adok konkrét választ. Csak annyit, ahogy említettem. Mocskos játékot játszunk. Tehát: Keresem. És azt hiszem, már tudom is, hogy hol van.
Louis xx

2 megjegyzés:

  1. Drága Cher!
    Az első ami eszembe jutott ez egy szó, jobban mondva három betű, ami mindent leír. Nem is szó, inkább rövidítés. Ajj, megint ennyi hülyeséget hordok össze, hogy nekem is bele fog telni egy egész oldalba, ahol Lou-nak. Szóval kinyögöm végre: WTF?
    Mocskos játékot űzünk, és keresem, talán tudom is hol van... Louis egyszerűen kiakaszt, persze jó értelemben. Örülök, hogy megosztottad velünk ezt a levelet, ellentétben Cher egyik barátnőjének búcsú irományával, ami még mindig fúrja az oldalamat, és nagyon érdekelne. Persze, biztosan megvan rá az okod, amiért nem írtad meg ehhez hasonlóan. Mindegy, nagyon elkanyarodtam, ismét...
    A bejegyzésed összességében tetszett, számomra hasznos volt.
    Nagyon szeretlek, és majd írok ha tudok.
    Millio puszi Xx
    ui.: remélem nekem is sikerül néha valami elfogadható véleményt írni, amiből tanulhatsz, mint ahogy azt te szoktad nekem <3 puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh.. szóval Louis levele... Igen... Gondoltam, hogy neked biztosan elnyeri a tetszésedet! :) De én egy fejezetben, még az elején, leírtam a barátnője levelét... Csak nem külön osztottam meg. na mindegy, örülök, hogy tetszett! ;) De az biztos, hogy sok ilyen levél és kiegészítő tartalmak jönnek még a folytatást illetően. <3

      Törlés